lördag 3 april 2010

Härlig vinterdag

I går kväll va vi hos Tomas och Therese å åt en god härlig middag, de blev grillat. Sedan spelade vi spel och hade jätte trevligt som vanligt.

I dag så skiner solen helt underbart så vi for ut å gick en promis i skogen med hundarna och tog massa kort , sedan tränade vi lite lydnad med Ådra å de gick bra. Sedan fick hundarna lite påskgodis ,de blev torkad tjurmuskel å de älska dom.

Nu ska vi snart fara till Johans föräldrar å äta middag .

Lägger upp lite bilder jag har tagit i dag. Ha en fortsatt bra Påsk kram

Jaga i kapp

Full fart

Funderar över nå

Ett stor schäferrumpa i vägen

Ja jag fick den

Nu kommer jag

Ligger å vila

Posera lite

Jag nå int snöklumpen riktigt

Mer posering

Jag kan oxå hoppa

Kolla min stil

Alla tre

Vackra Diva

Tungan rätt i mun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar