söndag 9 maj 2010

Inoff utställning



JA nu ha vi varit på vår andra inoff utställning och Ådra skötte sig bra. Hon fick Bir och Hp och mycket bra kritik. Så jag är super nöjd. Fast de bara e en inoff utställning tycker jag det är så himla kul. SÅ mina förhoppningar är att vi snart ska kunna ställa på en off utställning. Annars så ha vi haft en brejk i hundträningen , de vi ha tränat e klicker men nu ha vi tänkt köra i gång igen å då e de spår som gäller.
Flax är hos oss just nu han ska va en vecka åker hem på onsdag. EN himla trevlig och mysig liten cocker. Annaras va ha hänt i helgen då? Jo vi va till mina föräldrar i går på trerätters middag för att fira deras 30 åriga bröllops dag, de va gott å mysigt . Grattis mina goa föräldrar .

Så de e de som ha hänt i helgen . Ha en bra kväll kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar