söndag 13 februari 2011

Mycket plugg

Ja egentligen händer de inte så mycke här. Tycker jag pluggar mest hela tiden fast de är himla intressant och roligt. Ha även konstaterat att hundarna har de bra som har matte hemma hela dagarna, de bli nå sparkturer eller promenader när matte ta paus i pluggandet å de säger ju inte hundarna nej till. Det har även blivit lite lydnadsträning oxå. Johan körde ett pass med Ådra i veckan å hon gick bara så kanon bra , är hel nöjd. De va verkligen kul att se. I helgen så har vi umgåtts med goa vänner och familjen men även hunnit vara själv å de har jag faktiskt börjat uppskatta mer å mer att få va själv ibland bara jag och Johan. Man behöver sån tid oxå. Va även på årsmötet för acvallarna. Så de ha blivit lite grann i helgen.

Jag ville ännu en gång säga hur lycklig jag är med min älskade man våra hundar å vårt hus. Jag kan aldrig sluta säga de. Tänker ibland på hur livet skulle ha varit om jag inte träffat honom, jag är glad att jag har Johan han betyder allt. Älska dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar