måndag 13 juni 2011

Diva

Ja nu är jag klar med fotokursen och fick en 5a på den så jag är jätte nöjd. Men annars så kretsa det mesta runt Diva. Diva har varit riktigt dålig nu i flera dagar och i dag så har vi börjat med en annan medicin och hoppas att den hjälper. Känner tyvärr ingen lust att träna hund eller nå. Vill att min älskade Diva ska må bra , hon betyder så mycket för mig. Det vi gör med hundarna just nu är att vara ute på långa cykelturer med 2 av dom iallafall . Diva kan inte gå så långt så det bli lite små promenader. De va inte så här jag hade tänkt mig att det skulle bli med henne. Vill ju helst ha kvar henne några år till men som det ser ut just nu så verka det ganska mörkt . Men jag är iallafall glad för varje dag jag få ha henne hos mig. Så som sagt här händer det inte så mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar