tisdag 4 oktober 2011

Min farmor har somnat in

Här hos oss ha de varit bara elände de senaste veckorna , saker har avlöst varann. Och i morse kom beskedet som jag egentligen inte ville ha min älskade underbar Farmor hade fått somnat in i morse. Va till henne igår kväll och satt hos henne och då sov hon bara och va inte kontaktbar och jag förstod att det va troligen sista gången jag såg henne i liv. Jag hade så rätt , i morse ringde pappa och sa att hon hade somnat . Fast jag va delvis förberedd och visste att hon inte hade så länge kvar så har tårarna bara runnit och runnit . Hon är ju borta , borta för alltid min älskade goa farmor. Men jag vet att hon inte lider och hon har det bättre nu. Hon fick leva ett långt liv , hon blev 93 år gammal . Min saknaden och tomheten är stor efter henne.

Älskade farmor sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar