tisdag 13 oktober 2009

Fullfart och Qrozz 3 år

I veckan är det fullt upp. I dag följde jag med en vän för att tabort en kisse , det är aldrig kul, men är de de bästa för djuret så gör man ju rätt. Så jag ville ju ställa upp för jag vet hur jobbigt det är att tabort ett djur. Men nu sover hon gott. Sov gott lill kisse.

I dag så fyller vår Qrozz 3 år tänk va tiden går fort så i morgon ska han få fara till Lena och få massage , hoppas han tycker om det. Sedan hoppas vi att vi hinner fara å kolla på en fotölj för min älskling fick välja en valfri fotölj som present. Ska även hinna besikta husvagnen i morgon , ha de oxå velat fara på hundträning men tyvärr räcker inte tiden till så de få bli en annan dag. Har även anmält oss till en föreläsning i Stockholm som handlar om hudproblem och allergier tyckte de lät så intressant men den stora frågan är hur vi ska ta oss ner . Hoppas på 75 kr tågbiljetter . Hittar vi inga billiga biljetter kan vi tyvärr inte fara. Sedan få vi ju se om de bli Missen till helgen .. Sedan vill jag även säga GRATTIS till en föredetta arbetskompis som fick en liten kille den 6 okt grattis!
Så nu vet ni hur vi ha de denna vecka ha de gott allihop i kväll bli de universitetet å föreläsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar