torsdag 22 oktober 2009

Spårat

Nu på eftermiddan va jag Johan våra hundar, Sara och Flax ute i skogen alla hundarna fick gå var sitt spår. Vi la spåren och sedan gick vi en härlig skogspromenad så hundarna fick busa av sig och springa lite, jätte härligt. Sedan gick vi spåren är nöjd med våra hundar alla gick bra och klarade spåret, men Diva hon gick klart bäst i dag helt suvve va hon , Sara hade lagt de och det gick uppför och nerför, över stigar och häll och hon fixade de galant , jag är så glad för hennes skull min lilla älsklings tjej så jag hoppas att de bli att starta appellen i vår för jag vet att hon fixa den. Ska bara träna in några moment bättre på henne. Man bli så himla glad när det gå så bra och ens hundar e så duktiga. Tack Sara för en trevlig efter middag,.Kram på er allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar