måndag 28 december 2009

Julen passera å nu ha vi snö


Ja vi har som sagt varit upp till Missen en sväng å sett på de lilla underverket Lee hon va så söt. Sedan har julen passerat , har haft en lugn å skön jul . Inte gjort så mycket varit ute å gått med hundarna å dom ha fått dragit lite pulka.Tyvärr ha alla våra härliga promenad vägar snöat igen för nu ha vi verkligen fått snö , de ha snöat i flera dagar. Så nu hoppas vi snart att de bli bra skoterspår och att vi hittar en bra släde så vi kan ut å köra. I dag så hade jag besök av två kompisar det va jätte trevligt, tyvärr träffas vi så sällan men när vi träffas ha vi massa att prata om. Tack för en trevlig dag. De är så skönt att va ledig fram till den tolfte Januari och som de se ut nu så ska jag jobba lite på skolan och sedan ska jag fortsätta plugga foto. .Så hos oss har det egentligen inte hänt så mycke ,Jo kom på att vi ha tapeserat köket klart, å sedan har jag ju målat hundrummet och det blev kanon fint,få väl lägga in nå kort på de sen. tänkte jag skulle lägga in lite kort nu. ha en fortsatt bra vecka kram

Betty Qrozz syster


Diva


Qrozz njuter ialla snö som ha kommit




Qrozz öppnar sin julklapp



Ådra va riktigt haj på de med


Ett stopp när vi va ute å drog pulka





Kortet blev inte nå bra men de va otroligt vackert innan vi åkte från Missen


Myra hjortronlandets nya border





Knähunden Betty



Vackra Betty lik sin bror


Visst e Lee söt?



Charmerande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar