torsdag 17 december 2009

Trevlig dag

I dag så åkte jag Susanna och Katrin upp till Missen för Susanna skulle se på en valp hos Divas uppfödare. Så vi åkte tidigt på morgonen kallt va de -26 brrr när vi kom upp fick vi träffa den bedårande lilla Lee hon va så söt sedan åt vi en god lunch och efter de blev de kaffe å go fika, Sedan träffade vi ju dom andra hundarna . Tack Marie och Stefan för trevlig stund och tack Katrin och Susanna för att jag fick följa med, Sedan vid 3 åkte vi hemåt stannade i Lövånger på varuhuset å handlade lite sedan så lämnade dom av mig i Ånäset för jag skulle jobba . I kväll har jag sagt adjö till Magda en tjej som kommer från Polen som har blivit en god vän till mig . Oj oj va jobbigt de va kommer att sakna henne.

Sedan är Ådra sjuk hon spydde i går å i dag har de bara kommit andra vägen ha gett henne canicur så jag hoppas de stabilisera sig till i morgon,men de kommer troligen inte bli så rolig natt.
Ha de gott kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar