söndag 14 mars 2010

I dag fyller jag år

Ja helgen ha mesta dels bestått av go mat gott dricka ,go fika å trevligt sällskap i går så hade jag bjudit hem nå vänner på "kalas" Det blev en jätte trevlig kväll. Tack alla som va här å tack för dom fina presenterna som mestadels va hundinriktade :) , I dag så ha mina föräldrar och bror, Johans föräldrar och bror med sambo och några till varit här å firat mig , de va oxå trevligt Tack! Även Qrozz uppfödare tittade förbi och de va kul. Nu satsar vi framåt mot veckans hund träning för känns att de behövs nu när de ha varit lite under helgen. Men social träning ha hundarna iallafall haft genom att de va massa folk här å dom skötte sig så bra. I kväll tro ja oxå att de bli en tidig kväll känner mig ganska seg och i morgon e de ju Måndag igen. Nä nu ska jag äta midda ha de kram

2 kommentarer: