torsdag 10 juni 2010

Spårat

I kväll så träffades vi ett gäng på gumboda där vi först la spår medan vi väntade på spåren gick vi först en promis i skogen sedan tränade vi lydnad. Jag körde lydnad med alla hundarna ,Ådra tränade jag rutan ,fritt följ med å de gick bra. Qrozz å Diva körde jag lite små grejer med.

Sedan efter vi hade kört lydnad så gick jag först ett spår med Qrozz, han verka inte va så intresserad av spåret , han spårade dåligt från början men sen då tog han slutet på spåret. Vet inte riktigt va jag ska hitta på med denna hund? Sedan va de Divas tur och hon fixade spåret bra , efter det blev de Ådra vi hade lagt ut 6 pinnar å lagt spåret över en väg och de fixade hon bra . Tog alla pinnar och klarade vägen . Så jag e rätt nöjd över kvällens hundträning. I morgon tro ja de bli lugnt , lite klicker träning bli de väl . Ha en bra kväll kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar