söndag 23 januari 2011

Helgens händelser

Ja va ska jag säga om helgen den har både varit bra och dålig. De dåliga är att min älskade pappa gjorde sig så illa på jobbet i torsdags så han fick åka in akut på lassa där visade de sig va flera sprickor på revbenen och sedan någon ryggkota som han hade skadat så han blev inlagd. För han har såna fruktansvärda smärtor så nu har dom gett honom morfin vi något dropp i ryggen och han verka bli kvar där några dagar till. De gör så ont i mig när min pappa har gjort sig så illa. Jag hoppas verkligen han börja må bättre snart så han få komma hem. Sakna ju honom.

De roliga är att vi hade lydnadstävling i går på vår klubb och det gick jätte bra,fina hundar trevliga människor och lagomt kallt så de känns bra. Sedan efter tävlingen så va vi några som tog oss en promis i skogen med hundarna. De va skönt.

I dag Söndag bli de bara att ta de lugnt tro jag ska strax ut en sväng med hundarna i skogen. Och i morgon Måndag börja jag plugga kommer att läsa en hundkurs hundavel,utfodring och hälsa på distans sedan kommer jag även att läsa en fotokurs på distans så de känns skit kul. Ha en fortsatt bra dag allihop kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar