tisdag 15 mars 2011

Diva

I dag så var jag till Lena , hundmassör i Umeå med Diva och det var tur att jag åkte dit med henne. Lena sa att hon förstod att hon ha haft ont , hade tappat nästan alla muskler i ena bakbenet(de hon har ont i) sedan var hon även spänd över skuldrorna å frambena så Diva hon fick massage och Lena körde även laser på henne och älskade Divan njöt verkligen , hon låg å knorrade för hon tyckte de va så skönt. Så nu ska vi dit igen inom 2 veckor och sedan är väl tanken att hon framöver ska dit kring var 6e vecka och troligen resten av hennes liv för att hon inte ska bli mer stel å ha ont. Jag säger de att jag gör allt för denna älskade hund, de få kosta dom kronorna de gör bara hon mår bra. Jag älska henne så mycke . ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar