måndag 21 mars 2011

helgen som varit

Helgen som har varit, ha varit bra. Fredan så var jag å tränade tillsammans med några kompisar å hundarna gick väl sådär .Lördan så fick vi den äran att vara med och va figgar åt en vårdhund sedan tog vi de bara lugnt på kvällen. Söndan så for jag och Sara till Piteå på en liten utflykt , hade jätte trevligt. Vi hann med att prata en hel del och vi båda konstaterade att de bli inte att göra nån comeback med Diva i lydnaden. Jag hade de på känn att hon aldrig mer skulle kunna tävla pga hennes bakben . Ville egentligen inte att det skulle va så men nu är det defenetivt slut tävlad för henne tyvärr . Hon ska bara ta de lugnt å hoppas att jag kan ha henne kvar några år till. Som sagt jag kommer att göra allt för denna hund så vi kommer fortsätta gå på massage och laser och det blir att fara i morgon på de. Men jag är glad att jag har fått göra den underbara resan med henne , fått tävla några år och allt hon har lärt mig är så tacksam över det. Jag älskar henne så mycke min älskade lilla tjej. Men som sagt nu bli de bara att ta de lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar