söndag 1 maj 2011

Älska Diva


Nu är det några dagar sen jag var till Öjebyn med Diva och fick veta hennes diagnos. Det har faktiskt varit 2 tunga dagar. Jag vet att hon kan leva ett ganska bra liv, men jag vet att hon kan bli ännu sämre å då finns det ingen återvändo. Denna hund är och kommer alltid att vara min bästa vän. Jag hoppas och vill att hon ska hänga med några år till, för hon är en del av mig , en hund som jag har haft vid min sida svåra stunder och en hund som alltid har funnits hos mig. Många tänker säkert det är bara en hund, men för mig är hon inte bara en hund utan en riktig vän som jag älskar så himla mycket. Hon är mitt lilla hjärta.
Men nu är hon helt pensionerad inga fler tävlingar och inge mer vallning för hennes del. Nu ska vi bara njuta jag och hon dom sista åren jag få ha henne hos mig.

Älskar dig min älskade Diva du är den finaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar