fredag 13 maj 2011

Lite som har hänt

Tyvärr e de lite dåligt med uppdateringarna. Vi var till Öjebyn med Diva igår och träffade sjukgymnasten , jätte fin sjukgymnast . Jag rekommenderar verkligen Öjebyns djurklinik , Dom är duktiga och trevliga. Det gick bra där,fick ett träningsprogram med mig hem och Diva fick akupunktur där. Sedan efter det så for vi å gick på stan lite och avslutade med dollars. Katrin en kompis följde med och vi hade en trevlig dag i Pite :) Sedan har vi haft två tjejer som löper här hemma så de har inte varit så mycke träning för Ådra bli ganska trött å int alls på hugget att träna så de har mest blivit promenader. Men i morgon har vi tänkt oss å försöka spåra lite men jag hoppas verkligen vi slipper träffa på någon orm för de verka tyvärr vara gått om sådana äckliga djur nu.
Flax har oxå varit hos oss några dagar, alltid lika kul att ha honom här. Annars så pluggar jag på förfullt,det är hur kul som helst. Tyvärr e kursen snart slut :( Men har lärt mig jätte mycket. Så nu vet ni vad som händer här. Ha de gott kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar