torsdag 29 december 2011

Gott slut och Gott Nytt År

Ja detta år har det hänt mycket och tyvärr mycket tråkiga saker . Båda mina föräldrar ha varit dåliga mamma fick en stroke och sedan opererat ryggen för ett tumör och pappa knäckte 5 revben och en punkterad lunga , min älskade farmor gick bort. Fick veta att Diva hade spondilos och andra saker. En rolig sak som vi verkligen ha glatt oss av är att Ådra fixade anlagsprovet i viltspår , de va så himla roligt. Sedan ha vi varit på dop och 30 års kalas så de ha varit lite roliga saker som ha hänt också.

Januari så gick jag och Ådra en helgkurs i lydnad

Februari så va de begravning efter vår goa Agda och Divas uppfödare Stefan fyllde 50 år

Mars

April Vi firade våran förlovningsdag , var till Piteå med Diva och fick prognosen spodilos,Johans syster fyllde 40 år

Maj Va upp till Öjebyn igen med Diva och träffade sjukgymnasten,

Juni Våra vänner Mattias och Rosi fick sin lilla dotter Enny,var på Lelles 60 års kalas

Juli

Augusti Vi firade våran 3åriga bröllopsdag, dop Enny

September

Oktober Min älskade farmor somnade in för gått , hade även begravning efter henne i oktober.

November Diva till Öjebyn för operation,Ådra fixade anlagsprovet i viltspår, invigningsfest för att Mattias byggt garaget klart.

December vår älskade vän Therese fyllde 30 år.

Tyvärr har det inte så mycket hundaktiviteter , men gick även en lydnadskurs med Ådra och sedan har vi tränat på som vanligt när det gäller spår och lydnad. Jag har säkert glömt en del men de här e lite va som har hänt under året. Men 2012 ser jag verkligen framemot , ska satsa att få Ådra till viltspårschampion sedan ska jag och Therese på takida och jag och Johan ska till Göteborg å se Bruce Springsteen och det roligaste av allt är att vi ska på bröllop våra bästa vänner Tomas och Therese ska gifta sig och det ser jag verkligen framemot. Under våren kommer jag att gå foto kurser och sedan kanske de kommer att hända lite andra roliga saker här. Vi få väll se. Nu satsar vi framåt ha ett gott slut och Ett Gott Nytt År allihop kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar