fredag 9 december 2011

Nu är det slut

Ja nu är spårsäsongen slut, nu har vintern kommit . Ha kommit en del snö och idag blåser det frisk. Men vi har haft en otroligt lång och bra spårsäsong i år , vi fixade anlagsprovet i viltspår med Ådra så det känns så bra. Så nu till våren satsar vi på att starta öppen klass och hoppas hon fixar championatet för det skulle va underbart. I veckan har det varit fullt upp, ha bakat både godis,bullar och hundgodis sedan även varit hundvakt till älskade PA och mycket annat. Å i går fick jag veta att jag hade tagit mig in på två kurser jag verkligen vill gå inom foto så det känns kul. Så nu till våren börja jag plugga igen :) I helgen så ska vi hinna med nå långprommenader med hundarna, kolla på de nya gymmet som har invigning, luciamarknaden och sedan fyller min underbara vän Therese 30 år så då bli de kalas. Så helgen e ganska full. Hoppas ni också få en riktigt bra helg kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar