torsdag 25 februari 2010

Ett tag sen sist

Ja de va ju ett tag sen sist jag skrev här. De ha varit så kallt så hundarna ha knappt velat gå ut så hundträningen har lyst i sin frånvarot fast lite inne ha man ju tränat. Men i kväll när temperaturen var bättre så bestämde vi att vi skulle träna lite så de va jag Johan och Pernilla och hundarna de gick bra . Ådra e så duktig vår lilla tjej , hon tycker det är verkligen kul att träna nu oxå så de känns roligt. Så vi få hoppas att inte de bli så kallt i helgen för vi ha tänkt träna då oxå med några. Sedan har vi lille Flax han e bara för härlig den lille killen en riktig mysig liten cocker , men han åker hem på Lörda då ha vi haft honom i en vecka . Kommer säkert att kännas tomt när han åker hem. Annars då jo ja blev förkyld för nå dar sen men har iallafall jobbat på de e ju snart helg så då få man väl kurera sig lite annars ha vi sett en del OS . De som e mindre kul är att min älskade farmor har blivit jätte sjuk , hon e ju 92 år så hon e ju inte så stark så de e inte alls bra att hon ha blivit sjuk. Ja hoppas verkligen hon klara detta men tyvärr säger dom att de inte se så ljust ut så jag känner mig så himla ledsen jag älska min farmor så mycke. Men vi få hoppas på de bästa nä nu ska ja sätta mig framför brasan ett tag å sen bli de sängen kram på er

2 kommentarer:

  1. Tränar ni lydnad eller bruks nu?

    SvaraRadera
  2. Vi tränar lydnad just nu lite svårt med spår när de e så mycke snö

    SvaraRadera