onsdag 3 februari 2010

tränat hund

I dag har jag pluggat och sedan även tränat hund. Träffade Sara och Flax och vi körde 1,5 h lydnad. Tränade mest Ådra i dag. Ha börjat lite smått med rutan , sedan ha vi kört hopp över hinder de gick bra . Sedan tränade vi inkallning med ställande hon gick så jäkla bra i de hon hade både fart till mig å sen tvärnitade hon verkligen å stod (har fortfarande lite dubbelkommande på de momentet kvar) men jag va hur nöjd som helst å även Sara tyckte de såg kanon bra ut så de känns kul. Sedan fick hon ligg å va passiv medan Sara körde Flax i några moment. Sedan körde vi även nå små förflyttningar måste få bättre position med henne å sen ha jag även funderat att börja köra klicker med henne .

Sedan tog vi en liten promenad tillsammans de va en mycke trevlig dag. Sedan har jag även pluggat en del foto men man orka ju inte sitta hela dagarna ju. Så skönt med lite annat emellan åt. Nu bli de middag å sen tro ja vi ska se nå hundcochen filmer vi ha lånat av Sara . Sedan ha jag vunnit 2 biljetter till melodifestivalen som är nu på Lördag i Övik hoppas vi verkligen kan fara . Ha de allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar