torsdag 18 februari 2010

Hundträning

I dag efter jag kom hem från jobbet så tog jag med mig Ådra ut å vi tränade apportering, rutan och inkallande me ställande. Märks verkligen att hon tyck de e roligt att träna nu. Apporteringen gilla hon skarpt ,la apportbocken på sidan av när jag skulle köra en inkallning me ställande å hon kom å stannade men när jag skulle kalla in kunde hon inte låta bli apport bocken så hon for å hämtade den å kom med de. Va ska man göra man kan ju int skälla på henne så jag fick ett gott skratt hon e för rolig vår tjej. Rutan ha vi nästan nyss börjat träna men hon verka börja fatta den lite smått . De e bara så kul att se hennes framsteg är så glad och när jag se de så är det ännu roligare att träna hund. Fast tyvärr e de ju så kallt nu så de blev inte så länge men de blev väl en halv timme. Lite träning e bättre än ingen alls eller hur? Snart så bli de os ska verkligen hålla tummarna för Anja de såg ju inte så kul ut i går när hon kraschade men vi få hoppas att hon stå på benen i kväll. Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar