söndag 15 november 2009

Hundträning

I går kväll va jag på Takida konserten, kanon bra . Så i morse tog vi en sovmorron sedan så bar de ut i skogen i de trista vädret , men vi hade ju bestämt träff med Sara och Flax. Så vi for till skogen gick en lång promis i snöslasket sedan så körde vi uppletande av föremål och Sara spårade. Gick kano bra i dag, Sedan for vi till mina föräldrar å städade ur en källare och åt middag där. Men nu e vi hemma å jag ska fortsätta plugga. Ska lämna in en rapport till universitetet i kväll och det är den sista innan kursen e slut. I morgon e de jobb som vanligt ha de gött kram

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Jag hittade din blogg via Pernilla Johanssons hemsida.Visste inte att ni har kennel. Så kul! Ska bli roligt att kunna följa er. Hälsa gärna på hos mig!/Therese, Meya och Alina

    SvaraRadera