måndag 9 november 2009

Lydnadsträning

Ja i dag så for jag Johan och hundarna till flarken å tränade lite lydnad med Åsa och Pernilla och deras hundar. Körde lite ställande under gång å fritt följ med Ådra, hon va inte riktigt på g i dag troligen för att hon började löpa idag. Sedan tränade jag Qrozz och Diva lite med olika moment. De gick ganska bra faktiskt. Tänk om inte Qrozz hade sina dumheter för då vet jag att han skulle va en suvve hund att tävla med för han vill så mycke å e så lätt lärd och lyhörd men tyvärr tro jag aldrig att han bli en lydnadshund. Sedan hoppas jag inte att Ådra bli sjuk nu när hon löp senaste gången blev hon kanon dålig och då sa veterinären att hon kunde bli dålig denna löp oxå. Men vi få se man hoppas på de bästa.Sedan i veckan så ha vi tänkt träna lite sök och om snön har smällt så bli de spårning. Nu ha jag suttit framför datorn i alldeles för många timmar ha suttit å skrivit rapporter till universitetet så nu e jag tom i huvudet å ögonen blöder känns de som. Så gonatt kära vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar