tisdag 3 november 2009

Lydnads träning

I kväll va jag ute med en å en hund å tränade lite olika moment. Jag körde inte så länge de blev ett litet tag med dom var, men ibland e ju ett litet tag bättre än inget alls heller hur?Ådra körde jag linförighet och stående under gång å hon va riktigt duktig. Qrozz körde jag linförighet och läggande under gång skulle ha till hans läggande under gång, han lägger sig snabbt men ha haft de problemet att han sätter sig före kommandot men fick faktiskt till de någoolunda i kväll. Diva körde jag fjärr men bara sitt å stå , vill ha bort att hon gå nå steg fram så nu ha ja gått tillbax lite vill ju ut på tävlings plan till våren igen e så sugen att tävla. Innan jag va å tränade hundarna hann jag baka nyttigt matbröd oj va gott hemmagjort bröd e :) Men nu ska jag ta de lugnt kanske tvätta en maskin å plocka ur diskmaskinen å sen tv ha de gott kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar