måndag 9 augusti 2010

I dag fira vi våran 2 åriga bröllops dag och har även tränat hund


I dag så är det 2 år sedan vi gifte oss. Fatta va tiden går fort. Tänker ofta tillbaka på den dagen. Den dagen vi sa JA till varann och fick dela de tillsammans med våra goa vänner och våra underbara familjer. Det är en dag som man aldrig kommer att glömma. Allt var bara så bra. Jag är så glad att jag hittade Johan och han är mitt allt . En bättre man än han har jag aldrig kunna fått. Jag är lycklig med honom och älska honom överallt annat .

Sedan har vi kört lydnad å spår i kväll. Lydnaden gick kanon bra är jätte nöjd . Men spåren sket sig i dag men thats life. De e ju hundar å dom e ju inte alltid på topp heller. Så någon gång få de väl skita sig . Heller hur?
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar