tisdag 24 augusti 2010

I dag ha vi tränat en massa

I dag efter jobbet så for jag å Sara ut å la spår . Både Ådra och Diva fick svårare än vanligt . Ådra fick med upptag och blidngång å de fixade hon faktiskt bra. Diva fick med en cirkel mitt i spåret, de va svårt men med lite hjälp så fixade hon de. Sedan så tränade vi lite lydnad å de gick bra.
Sedan åkte jag hem å vi va bjuden på middag hos Johans föräldrar.
Så efter vi hade ätit så for jag i väg på hundträning igen. Men denna gång va de bara jag å Ådra . Vi fick va med å träna platsliggning med Maria , Therese och Therese de e ju så nyttigt att hon få träna att ligga bland andra hundar. Sedan körde vi budföring de gick väl int superbra men hysat. Sedan tränade jag lite andra moment men Ådra va inte riktig med i kväll. Vet inte om hon tycker de ha blivit mycke träning i dag. Tyckte hon va lite slö men hon få iallafall godkänt.
Men nu ska jag sova ska vika på skolan i morgon go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar