söndag 26 september 2010

Arbetsdag

I dag så ha jag tagit undan i trägårn, gjort ordning för vintern, tvättat å städat och renbäddat i sovrummet känner mig faktiskt riktigt duktig. Hundarna ha faktiskt fått vila från träning i dag så vi kör på i morgon igen som vanligt. I går när jag va på brukstävlingen träffade jag en kanon fin schäfer tik mycket trevlig å lugn tjej. En bruksschäfer va de. Hon tävlade och gick så kanon bra men hon va ju på SLCH och SBCH så de e inte så konstigt. Men jag blev hel såld i denna tjej och hon som hade henne va jätte trevlig.
Ha funderat å funderat jag vill ut å tävla nu bli så sugen när man ha sina vänner som tävlar . Men jag vet inte om vi e riktigt redo ännu tyvärr fast vi tränar på som galningar. De e så jäkla kul att tävla fast jag e dyng nervös innan tävlingen men att få se framgångarna hunden ha gjort e underbart . De e tack vare Diva som jag har kommit mig ut på tävlingsplan denna underbara hund säger jag bara , synd att hon ha blivit till åren hon e ju snart 9 år annars tro jag att jag skulle ha tävlat med henne nu .

Ja de va lite från oss ha de gott kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar