lördag 18 september 2010

Funderingar

Ja man ha ju sina funderingar ibland. Vi ha funderat på att Diva ska få bo hos nå kompisar ett tag för det känns som om hon skulle behöva få va i från ungdomarna . Men de e ju både och. De e min älskade Diva å hon betyder allt för mig så de e jätte jobbigt hur jag ska göra. Men samtidigt vet jag att hon få de bra hos dom. Men ha inte bestämt mig helt än. Hon ha ju blivit pensionerad från tävlingar så de kanske skulle va skönt för henne att bara njuta av livet som gammal å ha de så bra som de gå. Vi få väl se hur de bli. Jag vet att hon skulle ha de jätte bra hos dom men de skulle ju bli så tomt här hemma. Men jag få väl fundera ett tag till. Kanske bara hon bli hos dom någon vecka bara för att vila upp sig. Va vet jag. vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar