fredag 24 september 2010

Jag är så glad

Jag är så glad ha världens bästa man jag älskar överallt annat , ha tre underbara hundar som jag älskar och sedan har jag mina underbara vänner. Man kan inte få de bättre . I kväll så la vi hårda spår, körde uppletande och lydnad å de gick så bra. Dom e bara bäst våra älskade hundar. Vi ha bestämt oss de bli ingen tävling i höst vi satsa på att köra i gång i vår i stället å då ska allt sitta perfekt. Varför ska man skynda på? De e väl huvudsaken man älska sina hundar och man tycker det är kul att träna . Sedan e de ju jätte kul att tävla å visa att man har lyckats. Jag säger de tack min älskade man , vi stöttar varann när de gäller hundträning , sedan tack till mina underbara träningskompisar som peppar än att fortsätta träna å försöka nå sitt mål. Utan er vet jag inte va jag skulle ha gjort tycker om er allihop kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar