torsdag 23 september 2010

Spårat och Uppletande

Jag hade egentligen tänk göra ett uppehåll med spåret någon vecka . Men i kväll for vi iallafall till gumboda där vi träffade Sara och Jenny. Vi la spår till alla hundarna och sedan tog vi oss en promenad . Våra hundar fick träffa Jennys stora herre för första gången. De gick otroligt bra . Så de va skönt. Sedan gick jag spår med Qrozz hade lagt ett rakt spår med godis å saker i och faktiskt i kväll så använde han verkligen nosen , de va jätte kul att se. Så de gick kanon bra är jätte nöjd med honom. Sedan gick jag spår med Diva hon tog alla vinklar och plockade alla pinnar så jag va jätte nöjd med henne. Efter det så gick jag och Johan tillsammans Ådras spår. Johan hade gjort ett svårt spår , hon hade någon liten miss men är jätte nöjd med henne iallafall. Hon tog vinklarna och alla pinnarna . Å spårade på bra. Sedan körde vi även uppletande med henne och det gick oxå braa.

Så jag är jätte nöjd efter kvällens träning. Va lite ledsen i går när de inte gick så bra men de e ju hundar å dom måste oxå få ha sämre dar. Nä nu bli de sängen gonatt allihop å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar