torsdag 16 september 2010

Spårat

I kväll så hade vi styrelsemöte på lappmarkens så före de så for vi på gumboda å la 2 spår som vi gick efter mötet . Ådra hon va jätte alert å mycke motor i kväll men hon fixade spåret bra iallafall alla 6 pinnarna in . Diva hon va oxå pigg på spåret men slarvade lite så hon missade 2 av 5 pinnar men de va väl ok. Inte så rologt väder , regnet öste ner men de gick iallafall.

Satt å tänkte på min älskade man , ha sett verkligen framstegen han ha gjort med hundarna. För ca 3,5 år sen jobbade han bara jämt å ständigt men när vi träffades så blev de annorlunda . Han jobbar fortfarande men förr jobbade han jämt , men nu i stället för att jobba träna han hund. Han har lärt sig otroligt mycke och jag är så tacksam för att jag träffade honom å han vill dela mitt stora intresse hundar med mig. Jag säger de ännu en gång kunde inte ha fått någon bättre man än Johan.
Jag tror och hoppas att han även ska våga säg ut att tävla framöver för jag tycker han är riktigt duktig när de gäller hund nu. Jag är stolt över honom . Tack för att du finns min älskade vän och min livskamrat du betyder så mycket för mig.

Nä nu ska jag gå å sova go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar